lördag 6 mars 2010

Kopiera för säkerhets skull

Idag har jag lärt mig nå't nytt. Eller rättare sagt, nu har erfarenheten äntligen fått mig att inse en sak. Jag är inte den som är mästare på långa kommentarer hos er, men ibland rullar raderna på och då är det attans synd att det försvinner ut i tomma intet pga att anslutningen inte vill vara med just då. Eller av nå'n annan anledning.

Detta hände mig idag och nu vet jag, igen. I fortsättningen - om och - när det produceras längre kommentarer så ska jag kopiera texten innan jag trycker på Skicka-knappen. Jag är tyvärr så pass lat att jag inte orkar formulera mig en gång till för att få fram det kloka jag hade skrivit från början. Och det vore väl synd om det missades? :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails