fredag 12 mars 2010

Husbil någon?

Vi ska satsa på att försöka komma med i Midnattssolsrallyt i år igen, det blir den enda tävlingen för oss i år i så fall. Dilemmat vi har är att vi är så många att sovplatser är knepigt att ordna. Husvagnen funkade OK förra året men eftersom vi kanske kommer att ställa upp den nånstans till sommaren så känns den inte riktigt som ett alternativ. Inget smidigt sådant i alla fall.
Vi har kollat runt efter en husbil att hyra men det verkar rumpekört. Nu kastar jag in en fråga här så får vi se om det ger resultat :-)

Tiden det gäller är v 28, 14-18/7. Tips, någon?

Usch, detta påminner mig om att jag bara har en månad på mig att köra upp för tungt släp... Kärran står begravd under snön så ska jag ha ut den nu blir det med hjälp av muskelmassa. Hmmm, kanske skulle ta det i helgen och kombinera träningen med luftintag och backövningar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails