torsdag 11 mars 2010

Mamma Scan - det är jag det!

Idag har vi haft en nätverkstekniker här och fixat så att allt fungerar som jag tänkt mig. Äntligen! Jag har liksom inte fått tummen ur, varken att göra det själv eller fixa hit nån annan. När jag nu försvann några dagar så *pang* var det en på gång. Kanske ska försvinna oftare?

Han har ordnat så att allt hänger ihop och det är ljuvligt. Speciellt att skrivaren nu också kan användas som scanner. Jag ska scanna och scanna. Ritningar som jag letar efter i överfulla pärmar ska in i datorn. Fax - stick och göm dig nu - annars får du helt slumra in. Har fortfarande nån enstaka kund som envisas med att skicka ordrar på fax och eftersom funktionen ingår i skrivaren så får den stå kvar :-) Vill ju trots allt att det ska trilla in ordrar från alla möjliga håll!

Nu har jag helt plötsligt så mycket att göra att jag inte vet vad jag ska börja. Scanningen lockar mest, Fru Sorteringsnörd är på G :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails