lördag 27 mars 2010

Baden-baden, inget bad än

Om jag mot förmodan skulle fått för mig att det är dags att sticka ut näsan och sätta mig i solen med en kaffekopp eller nåt så motsäger denna snöhög det å det bestämdaste.

Trots påställda moppar, nya gympadojor, fotbollsträning ute (nästa vecka), krokusar, sopade gator och allt vad det är så lär det inte gå att få vår fullt ut. Än.

Våra Baden-Badenstolar finns där. De skymtar mer och mer för varje dag. Till Valborg kanske dynorna kan få komma ut?

För övrigt är det 22º varmt på Rhodos. Redan. Och jag vill inte dit...

3 kommentarer:

  1. Hahaha... ja där vid väggen kan det dröja innan snön smälter... Längtar till mer värme gör jag men våren i Sverige är min favorittid...

    SvaraRadera
  2. Äh en "liten" snöhög ska väl inte förhindra en fika i solen. Skotta ur lite så det blir som en fotölj och sätt baden-baden-dynan i´! ;)

    SvaraRadera
  3. Älskar också våren, alla förväntningar på gott och ont och visst, med lite positivism och en skyffel kanske dynan kommer dit lite tidigare!

    SvaraRadera

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails