söndag 14 mars 2010

Bränsle genom frustration

Idag är jag inte att leka med. Bara så ni vet om ni råkar på mig på nåt sätt. Skulle kunna lyftan Hulken just nu men nöjer mig med att slänga på mig träningskläderna och pressa ut det den vägen istället. Jisses, vilken smärta mina axlar och armar ska få känna på nu. Inget ont som inte har nåt gott med sig...

Se'n ska jag försöka ta till mig det som mina drömmar sagt mig några nätter nu och åka och prata med den som "kallat". Vissa saker kan inte ignoreras.

Ha en skön söndag!

4 kommentarer:

  1. Ja det är alltid bra att ösa ur lite energi först innan man tar itu med ett problem, det brukar bli bättre då. Jag är alltid för snabb att prata, och min man säger alltid "tänk" innan du säger nått. Det blir nog gör bra ska du se;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Bitte! Vet inte om det är andra eller tredje gången den här veckan som jag varit inne hos dig och läst, "lyssnat" och "förstått", alltid kloka ord hos dig, i stort som i smått!
    Har faktiskt haft lite svårt att skriva, kanske problemet hos mig att jag faktiskt inte eller har problem rättare sagt att fatta mig kort! (ler)
    Därför så måste jag vara helt pigg och utsövd för att mina Oumberliga kommentarer ska kunna skapas!
    Självklart är ditt inlägg idag lite "kryptiskt", men jag är inte dummare än att jag förstår att så måste det få vara också!
    Må kraften och styrkan vara med dig i vad du än företar dig!
    Oumberlige Peter skickar över lite kraft som jag har över! Känner mig ovanligt lugn och harmonisk idag! (ler) Undra vad det kan bero på, det praktiska omständigheternaär inte på topp! ja, jag tänker inte klaga om "krafterna" är på min sida idag så är det självklaart bara att tacka och ta emot! (ler)
    Som sagt!
    ha det Bäst!
    Kram ifrån Peter!

    SvaraRadera
  3. Bibban, det rök energi och annat om mig och det fick önskad effekt. Till slut :-)

    Peter, du har så rätt, lite kryptiskt är det allt, var bara tvungen att ösa ur mig en pytteliten del av allt det som jag var grinig över... Och tack för kraften (skönt att höra att du har såna över), det var välbehövligt!

    Kram till er båda!

    SvaraRadera
  4. Ja kryptiskt var det sannerligen.....men det får man ju oxå va - det är det som är så bra med bloggeriet.....man FÅR skriva vad man själv vill - så det så!

    Nu behöver jag din hjälp - du brukar ju kunna sånt där.....VARFÖR får jag plötsligt nästan ALLA mina ord understrukna med rött - ja du vet - sån där stavningshjälp????????? Irriterande.......!!!

    SvaraRadera

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails