onsdag 10 mars 2010

Träningslusten knackar på

Nu har jag drömt om träning i flera nätter så det måste vara dags. Eller är det bara Beach 2010 som spökar?När jag kommer hem ikväll så ska jag inte sätta igång. Det orkar jag inte efter 4 timmar i bilen och vill inte heller. Då ska jag först och främst krama om familjen .

Men på torsdag, då! Nu känns det - peppar, peppar - bättre i ljumsken så nog kan det bli en promenad eller svettsväng på cykeln. Dessutom så saknar mina armar träningsvärken, så det blir hantlar också. Känner mig riktigt sugen nu så jag tror på att det ska kunna funka :-)

Den ena drömmen var att jag hade lagt upp ett träningsschema på bloggen, med egen sida och väldigt detaljerat. Där kunde man följa både tid, vikter och en massa annat "skoj". Så avancerad ska jag inte bli, men SKA ska jag!

3 kommentarer:

  1. Har du några specifika mål med din träning? Så där, du vet, öka si och så många centimeter runt armarna, eller gå ner si och så många kilo eller minska si och så många centimeter runt midjan, eller så?
    Min egen träning är nog mer uppehållande än målinriktad, även om jag då och då - fast ganska sällan - höjer vikterna och belastningen.

    Fast... Lidingöloppet hägrar ju, förstås, även om det nog fan får bli "bara" 1,5-milen i år igen... ;-)

    SvaraRadera
  2. Mål, nja... Egentligen har jag nog inga så där med siffror. Kilon är det absolut inte! Plattare mage, snygga armar och axlar och lite benmuskler är väl det som hägrar :-) Och, intet att förglömma - kondis!!! Ork som kommer på köpet, det gillar jag, hela livet blir lättare utan att minska på kilona. 1,5 mil skulle jag nog inte orka - än...

    SvaraRadera
  3. Blir ibland lite avis när jag läser om hantlar o sånt.....men har ju faktiskt provat lite av varje o har kommit fram till att jag nog är en promenadmänniska iaf.....nu blir det ju 4 km om dan o det känns skönt...
    Men du är såå duktig tycker jag !!!
    VI KVINNOR KAN !!!!! =O)

    Kram!

    SvaraRadera

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails