torsdag 7 januari 2010

Stör mig inte















Om du låter bli att ringa mig stup i kvarten så kommer jag att få mer tid till att göra det som behövs för att jag ska kunna ge dig det besked du vill ha.
Så har jag haft lust att säga till de kunder som ringt idag. Jag återkommer med besked när jag har ett besked. Ganska logiskt eller hur?

Se'n är det väl konstigt att vintern kommer vid den här tiden varje år, va? Ibland inte så full med snö och inte heller så kall. Men kommer gör den. Borde inte vara nån överraskning. Men jodå.

Rätt vad det är så fryser man. Då ska det gå undan med leveranserna, minsann. Beställa på morronen och få det på kvällen. Jo, men visst, du är ensam i hela världen och vi ska hem till dig just idag. Vilken tur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails