söndag 17 januari 2010

Läckberg, förlåt!

Häromdan var jag ute och cyklade. På flera sätt. Läste Camilla Läckbergs "Fyrvaktaren" under tiden och tyckte att den inte kom upp i samma klass som de tidigare böckerna. Nu har jag läst ut den.
Tar tillbaka det jag skrev. Den var både spännande och läsvärd. Slutet skulle nog förväntas vara oväntat men jag hade mina aningar redan från början...

Nästa bok blir Helena von Zweigbergks "Sånt man bara säger". Får se vad jag bara har att säga om den. Sen. Andra tyckte så här.

2 kommentarer:

  1. "Sånt man bara säger" läste jag i höstas - med stor behållning! :-)

    SvaraRadera
  2. Då ska jag läsa Läckbergs fyrvaktare.
    Tack för tipset.

    SvaraRadera

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails