fredag 29 januari 2010

Happy Birthday sweet 16! Twice!

Minns det som igår - eller förresten, inte just igår då eftersom det var då jag blev 45 - när jag skulle fylla 16. Det kändes som att det skulle vara nå't speciellt med det. Kan det bero på att det finns så många låtar som handlar om just det? Tjejer som fyller 16. För visst kan du ganska snart komma på några stycken? Jodå, tänk efter nu!

I vilket fall som helst. Idag fyller min bästa födelsedagspresent någonsin 16 år. Mina tvillingtjejer som anlände dagen efter. Louise och Jennie.













Dessa sötisar - som alldeles nyss var små bebisknyten - ska inom en snar framtid börja övningsköra, de har precis gjort sina val till gymnasiet. Börjar helt enkelt bli ganska stora. Fattar nada. Som vanligt när barnen fyller år.
Älskar er, tjejer! Och grattis, förstås!

5 kommentarer:

  1. Det är en märklig känsla när barnen börjar bli så stora.
    Hur har det gått till liksom?

    Grattis till dina fina tjejer.

    SvaraRadera
  2. Tack, älskar dig också! :)

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket, älskar dig med!

    SvaraRadera
  4. Hihi,... samma här man förundras och undrar var åren tagit vägen. Mi dotter blev 15 i november.
    Kram o klart jag håller tummarna för dig.

    SvaraRadera
  5. Jag har också tvillingar! En flicka och en pojke, som fyller nio i april. Vilka jättesöta tjejer du har!

    SvaraRadera

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails