söndag 24 februari 2013

Då var det sockerdags...



Jag - som numera inte ens vet om/när vi har socker hemma - ska idag fira sockrets dag. Nä, det stämmer inte riktigt, vi har Sockerbröllop idag, det ska vi fira lite. Kanske :-)

Sex år sedan vi gifte oss! Den da'n satt man inte riktigt så lugnt tillbakalutad i soffan som nu. Inte alls.
Då var det upp och äta (fortfarande sockerfrukost ser jag på bilden...), dricka champagne och bli skjutsad till frisören.
Bild lånad från skillingaryd.nu
Champagnefrukost, förstås. Snyggaste morgonrocken ever på tjusiga blivande bruden :-)

Här har man blivit lite snyggare men det kan bli bättre

På väg till fotografen

Här har vi varit gifta en stund och ser fortfarande lyckliga ut! Kolla in specialtårtan, rallybilen i sockrig upplaga
Dagen gick i flygande fläng och vi klarade av att bli gifta, hade en underbar fest och nu är det redan sex år sedan. Grattis till oss som har varandra!

, , ,

6 kommentarer:

  1. Grattis! Detta fick mig att börja fundera på hur många år jag & min Peter varit gifta. Hmmm --- året voro 1994. Shit, nästa år blir det ju 20! Hur klunde det hända? Vart tog tiden (livet) vägen?! /Birgitta
    www.lyckligagatans.blogg.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det underligt? Vart tar alla dagar/år vägen?

      Radera
  2. Grattis på bröllopsdagen! Själv har jag varit gift aningen längre, så vi är inne på ädelstenstemat nu. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi väntade ju ett antal år medan vi levde "i synd" men det hade nog inte varit ädelstenar än. Tack för grattiset!

      Radera
  3. Grattis till er! Så fina ni var på er bröllopsdag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jo, den dan kände man sig rätt fin :-)

      Radera

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails