torsdag 7 februari 2013

Facebook kapar Chrome (och resten)

Inkonsekvenskontroll skulle kanske behövas på vissa människor också?

Skulle ha en riktigt slapp kväll hade jag tänkt mig. Träningsvärken var mördande och antagligen finns det någon bassilusk som gärna skulle vilja bosätta sig i min lekamen och ge mig lite hosta och rinnande ögon.
Så, vila stod alltså på programmet.

Helt plötsligt var soffan tom på folk och då såg jag min chans till en kaffe med surf i lugn och ro!

Jomenvisst, tills jag skulle ta den där snabbtitten på facebook... Musen stannade. Hela datorn låste sig.

Tvångsavstängning ledde till ovanstående skärmbild och jag lät den hållas. Det verkade funka efter detta.
Tills jag återigen skulle testa att logga in på facebook. Samma visa.
Genomsökning av hela datorn utan att det hittades nåt konstigt. Testade flera gånger med samma resultat. Sista gången så såg man nån konstig fb-adress nere i hörnet där det står vad som laddas. Inte vanliga facebook.com utan något med nåt personnamn, missade tyvärr att skriva upp vad.

Jag använder Chrome, har inte testat med någon annan läsare eftersom det verkar funka med alla andra adresser utom just fb:s.

Är det nån som varit med om nåt liknande? Tips emottages tacksamt!


Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

2 kommentarer:

  1. Jag loggar alltid in på FB med Chrom som läsare och har inte märkt något galet. Än, ska jag nog tillägga. Knasigt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte jag heller innan... Måste vara nåt spyware eller nåt... *suck*

      Radera

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails