onsdag 27 februari 2013

Tårar från mammahjärtat

Den här veckan har det varit mycket bortatid. Eftersom jag åker så tidigt på mornarna så hinner jag oftast inte träffa mer än nån enstaka medlem av familjen och aldrig den yngsta.

Henne träffade jag i söndags kväll och sen åkte jag till Stockholm i måndags, kom hem tisdag kväll, åkte tidigt imorse och så hade vi lite kvällsaktiviteter på jobbet. Det blir långt tid att vara ifrån dem där hemma. Speciellt som vi inte är vana vid det nån av oss.

Gråt och tandagnisslan blir det ju lite då. Det skär verkligen i mig, trots att jag vet det är tillfälligt och snart kommer att gå över. På flera sätt.



Visst är det underbart att få såna här små meddelanden från sina telningar? Har några såna sparade, får nog ta och plasta in dem så de kan bevaras för all evighet :-)


1 kommentar:

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails