söndag 3 februari 2013

Abstinenskänslor

Efter 1,5 vecka börjar det kännas... nästan som en nystartsfas. Idag är första dagen på en vecka som jag känner mig normal.
Tror ni mig inte? Vilket? Att jag är på bättringsvägen eller att jag är normal? Jo, minsann, idag är halsen åtminstone halvnormal. Resten kan väl diskuteras.
Så... imorgon är det dags att köra igång träningen igen.  Det är ett par saker som kommer att påverka tiden men det får lösa sig på nåt vis.

Pga omständigheter har jag inte riktigt rätt blogglust idag så jag ber om att få återkomma imorgon. Förhoppningsvis med flera goda besked.
Och med dansande fingrar :-)

1 kommentar:

  1. Jag tackar så mycket för informationen och tycker det är skönt att läsa att du är normal...även i föregående inlägg.Den här kärringen, alltså jag, bara hålla med och har många gånger undrar vem eller vad det är som tagit över min förut ack så energiska och organiserad hjärna som kunde tänka strukturerat och rationellt. ;)
    Kram

    SvaraRadera

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails