fredag 1 februari 2013

Varför tänder vi på?

Råkade se nåt inslag från en konsert (minns inte vilken) för ett tag sedan. Det var väldigt frapperande att se. Inte en gungande tändare så långt ögat nådde. Eller var det bara så att det inte gick att se för alla blixtar som brann av?
Som väl egentligen var mest ett lysande *höhöhö* exempel på hur beroende man vi är av våra mobiltelefoner.

Det lös från skärmar överallt. Blinkblink.

Frågan är - måste man ha den i näven hela tiden? Måste jag uppdatera mina fb-vänner om vad jag gör heeeeela tiden??? För jag antar att det var just det som skedde?

Blixtar från kameror är en sak, klart man vill föreviga idolen på nåt vis, men hela tiden? Liksom.

Näää, lev i nuet för sjuttsingen! Njut av att vara på den där platsen. Du har ju gjort dig omaket i form av biljettköp och dittransport. Du har längtat, sett fram emot detta. Var där då. Stampa och skrik sjung med.

Det ska jag göra på Friends arena den 13 juli - Iron Maiden!!!


, , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails