tisdag 19 februari 2013

Borta på alla håll

Fick fråga om hjälp för att hitta ut från jobbet igår. Hittade till slut min bil i parkeringshuset. Tråcklade mig ut ur detta trånga utrymme och halkade hemåt. Totalt slut.
Tog bilen med lånat parkeringstillstånd till jobbet idag. Biljettautomaten sönder. Lapp skrevs och placerades i rutan.
Hittade porten in och rätt våning. Sen var det stopp. Vart skulle jag ta vägen? Var är mitt rum??? Var t o m på fel myndighet ett tag :-)
Resten av dagen gick bättre. Som tur är!

Kvällen har ägnats åt möte på skolan och förberedelser inför morgondagen. Imorgon ska jag minsann åka kollektivt! Mer intressant än så blir det inte idag ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails