lördag 31 oktober 2009

Tre dagar utan ett ljud

Har ni överlevt? Utan mig i tre dagar försmäktade ni på denna öde öööö... Har varit lite orolig för er, men jag har bara inte kunnat. Förlåt!

Jobbet har stört mina bloggarrutiner, där är liksom lite mer än fullt upp så när jag till slut kommer hem så blir det inte ork över till annat än familjen. (Säg det inte till nån - vill ju inte förstöra mitt rykte som bloggaholic -men de har faktiskt förstatjing på min tid.) Egentligen är det min närvaro de får, så trött som jag varit denna veckan var det evigheter se'n jag var, så jag har bara funnits där. Fysiskt närvarande, åtminstone. Bättre än helt borta eller hur?
Nu är det helg och kanske, säger kanske, blir det nåt inlägg utöver detta viktiga jag skriver just nu.

Kan förresten meddela att kombinationen 3 timmars nattsömn och PMS inte är nå'n höjdare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails