måndag 5 oktober 2009

Som bortblåst

Idag blev jag presenterad för en kvinna som var på besök hos oss. Hon frågade mig vad jag sysslat med innan och jag kom inte ihåg var jag hade varit och jobbat senast. Jo, efter ett tag, men inte på rak arm.
Är det skrämmande eller bara ett tecken på att det aldrig var meningen? Att jag skulle vara där, menar jag. Jag tar det som en fortsättning på känslan av att jag redan varit på nya jobbet ett längre tag, inte bara en vecka :-)

För inte 17 kan det vara jag som är senil?

Nu ska jag hem från mitt andra arbete. Har inte hunnit allt jag hade tänkt men hjärnan hänger inte med längre. Behöver maaaaaaaaaaaaaat. Nya, friska tag imorgon kväll får det bli.

Dags för matteläxa med niondeklassarna, också. Mat först. Please.

1 kommentar:

  1. Det måste vara Alzheimer light du har. Drabbar mej hela tiden... ;-)
    Du måste varva ned lite och vara rädd om dej, lägg dej i soffan och var riktigt slö nu!
    Kram!

    SvaraRadera

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails