söndag 4 april 2010

Styr rätt

Minsann, det blev en runda med fortsatt träning igår efter frukost. Förutom hantlarna så blev det däckbyte på tattartermosen, även om jag inte gjorde så mycket mer än rullade fram och tillbaka dem. Mutterknackaren sliter inte jättehårt på musklerna, heller :-)

Hjärncellerna fick sig en omgång också, fattar inte varför det ska vara så svårt att backa med släp! Peter påstår att jag skulle vara en fena på 24-metare eftersom jag vrider på fel håll hela tiden *hmpf*. Idag ska jag visa honom att jag kan. Och mig. Jag är ju lite knasig på det viset, det ska funka direkt, annars blir jag lite småputt. Inte så konstigt att vissa av barnen  är såna, kanske? Mammagener... Nåväl, det är peppande också så kanske kan jag beställa uppkörningstid i eftermiddag? Har liksom bara denna månaden på mig, ett år går attans snabbt...

Idag blev det en morronrunda igen så nog är jag på gång (!?!), var ordentligt svettig när jag kom tillbaka hem strax efter 7. Nu har man fått i sig ett par koppar kaffe och börjar se fram emot frukosten. Men hur i hela friden kan man få sån träningsvärk efter ett par promenader???


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails