söndag 18 april 2010

Aska i håret

Här har jag tydligen missat att jag skulle kunna vara modern så det ryker om det. Det för tillfället så aktuella askgrå har spridit sig till håret. Till mitt har det kommit för att stanna, det vet jag, men det är inget jag vill skryta med. Kate Moss kan få glänsa i ensamt majestät denna gången.

Jag fortsätter att svära över att det är en motorväg på nästan en centimeter redan efter två veckor. Mittbena à la E4:an, det har jag.

Vad tycker ni? Ska man ge upp och låta det ta över? Jag tror inte att jag någonsin kommer att klara det, men hur känner ni andra? Grått é flott eller?

2 kommentarer:

  1. Som så mycket annat är grått snyggt men inte på kvinnan jag brukar se i spegeln. Nu har jag fått stränga order från min nya frisör (näst äldsta dottern) att låta håret vila från färgning ett tag. Alltså pryds översta delen av skallen av en silverrandig matta. Att den ska bort snart, det är en sak som är säker.

    SvaraRadera
  2. Samma här, som sagt, den mattan passar liksom inte ihop med min f ö så unga lekamen *harkel*

    SvaraRadera

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails