lördag 17 april 2010

Hon räddades inte av gonggongen

Även om jag varit uppe tidigt och kanske inte är fullt klar i knoppen så var jag tvungen att kolla. Är det första april igen??? Det är tveksamt om man ska skratta eller gråta. Mannen som är senil och tror att han är tillbaka i boxningsringen när hissklockan plingar. *Smack* så fick sköterskan sig en kyss så att hon inte är återställd än. Det är tragiskt. Jag blir lite nyfiken på vem som gjort kopplingen att det var klockan som utlöste det hela?

Hade detta utspelat sig i USA så är frågan om inte alla hissar skulle fått nya signaler för att kunna undvika dylika situationer. Det gäller att stämma i ån för att inte bli stämd.

1 kommentar:

  1. Sådärja Bitte! Nu har jag läst ikapp bland dina "tankvärda" inlägg! Håller med i allt! (ler)
    Saknar den riktiga "bloggnistan" idag!
    Fast självklart så vill jag önska En Trevlig Helg!
    Kram ifrån Peter!

    SvaraRadera

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails