onsdag 12 augusti 2009

Morgonens tramp och gårdagskvällens kamp

Ja, det blev cykel idag igen. Tyvärr bara 10 km. Var fruktansvärt tung i benen idag, vissa dagar i månaden är jag lite blödig *s* och då kan det bli så. Hade tänkt att köra det på under 18 min men det gick inte. Bara nästan. Svetten lackade och jag hade eftersvettningar ett bra tag så lite tog det allt ändå.

Telefonmötet vi skulle haft med säkerhetsgruppen blev inställt och jag var lika glad för det. Har en massa att ta igen vad gäller bokföring o dyl. Moms på måndag... Gick ner på firman och började röja och då fattade jag ännu mer hur fort tiden går och hur mycket jag har att göra. *pust*

Var hemma sent och helt slut, rasade i säng. Peter hade precis kommit på att vi glömt att fixa stekarna vi ska ha ikväll, båda hade missat det! Stackarn fick vara uppe sent och vänta på att det skulle bli klart. Idag hinns det inte med innan gästerna kommer. Fast jag tänker minsann gå hem tidigare, det är inte varje dag man får ett myndigt barn :-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails