onsdag 26 augusti 2009

Snurriburr just nu

Är inne i en sån där fullt-upprunda igen nån vecka framåt, känner jag. Rally på lördag t ex. Jag är säkerhetschef för första gången så det är lite pirrigt. Har en expert att tillgå vid min sida, som tur är. Trots det är det saker som ska ordnas, papper ska skickas, telefonsamtal ringas. Säkerheten är viktig!

Minstingen fyller 7 på måndag, det ska köpas presenter och kalas ska genomföras. Äldstingen är inne i slutfasen (fast han säger inte när *s*) på det efterlängtade körkortet och vill ha extra övningskörning i nya miljöer.

Behöver storhandla. Mat då, tyvärr inte annat roligt.

Ska delta i en radioundersökning och då vill det ju till att lyssna så man har nåt att komma med nästa vecka när vi ska redovisa det.

Sen har jag lite andra hemligheter på gång...

Tur att jag trivs med att ha fullt upp och att jag inte behöver ta allt ansvar på egen hand här hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails