tisdag 17 februari 2009

Tillskott


Igår hämtades ett nyförvärv hem. Vi har blivit med hemmagym! Otroligt. Käre maken tycker nog att det går lite för långsamt för mig, han vill att de vackra musklerna ska börja visa sig snart, tror ni inte det?

Mig gör det absolut ingenting! För tillfället är det ganska bökigt att ta sig till ett gym - av olika anledningar - så det passar mig alldeles utmärkt att kunna fixa det mesta på hemmaplan. Synd bara att det ska ta sån plats och va så fult *s*. Vartenda rum är ju belamrat med familjeinvånare, vi har inget som liksom står och "är över". Påhittiga jag ska nog greja till det ändå, vänta bara!

Gårdagens träning var alltså som följer:

45 min (24 km) motionscykel på morgonen

Rygg (4övn 3x15)
Bröst (3x12+2x4x6)
Ben (3x3x12)

Idag har det blivit 45 min cykel (gick lite lättare igen) än så länge.

Frukosten idag bestod av revbenssjäll, ägg med majonäs och kräftstjärtar och grönsallad. Jag tar mindre majjo och mer grönsaker än P gör, vi är ju inte ute efter riktigt samma sak :-).
Fattar ni hur konstigt det känns när jag är van att börja dagen med en tallrik havregrynsgröt med linfrö???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails