tisdag 3 februari 2009

Familjen Annorlunda?

Tittade på nya serien om Familjen Annorlunda, tre familjer som kanske inte direkt står för normfamiljen i Sverige av idag. Satt där med några av mina barn och rätt vad det var så kom ytterligare en dotter dit. Hon undrade vad vi tittade på och jag förklarade vad det handlade om. Vad heter programmet då? blev följdfrågan. När jag sagt det så tittade hon på mig (jag riktigt såg hur hon tänkte efter) och sa: "Vad är det för annorlunda med dem? Är vi också det då?" Kunde inte låta bli att skratta! Nu har ju vi bara 5 stycken så det går inte att jämföra med 10, men vi tillhör ju inte standardmallen, trots allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails