måndag 2 februari 2009

Älgen är över


Så här roligt kan man ha i ett älgtorn, roa sig i skogen är det nya, det vet ni, va? Tre av döttrarna och jag var ute och promenixade efter att vi haft lite födelsedagskalas igår. Det blir ingen direkt powerwalk fysiskt med en sexåring som mest halkar omkring och trampar sönder ispölar (ramlade bara 6 ggr), men det tillför kraft psykiskt *s*.
Solen var framme hela da'n och bara det gjorde sitt till, som vanligt lyfter det mitt humör minst 76%.
Morgonen började med en 45-minuterstrampning på cykeln. Första minuterna märktes det att det var några dagar se'n sist, men sen rullade det på! Så det tillsammans med solpromenaden blev min söndagsmotion. Idag segade jag mig upp till ännu tre kvarts svettpass. Reflekterade över att jag numera klarar både att cykla friskt OCH prata med barnen om hur man gör gröt eller var de svarta jeansen ligger :-). Det går framåt fast cykeln står still!!!

Fick ett mystiskt sms idag, från 118 800. Ett telefonnummer till en maskinfirma, hmmm...? Jag har inte bett om nåt nummer... Säkert! *s* Fem minuter senare kom ett likadant sms till maken. Vad är detta? Vad nyfiken man blir! Nu så kom det en ursäkt, tekniskt fel hade skickat ut detta, naturligtvis slipper jag betala. Men tack för det, det var la bussigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails