onsdag 25 februari 2009

Mage/midja efter 1 månad


Jag gör ju inte detta för viktens skull men visst är det ändå kul när man ser förändringar? Lite skillnad är det väl? Kärlekshandtagen är borta helt nu och midjan är smalare. Kan säga att det är sedan jag la om kosten som det resultatet kommit, även folk utan övervikt blir med andra ord smalare av LCHF. Å så är det väl allt svettandet på cykeln innan frukost, det gör nog sitt till :-).

Träningen ikväll kändes bättre än på länge, hade mer ork än vad jag haft den senaste tiden. Började med axlar (hantlar framåt 3x12, sida 4x8, lyft 4x6, drag i maskin 3x12)
Biceps 4 olika övningar (3 med ökande hantelvikt, 1 i maskin)
Bröst 2 övningar (bröstpress, flyes)

Ibland måste man spänna sig lite *s*:


3 kommentarer:

  1. Bra jobbat Bitte!!!! :-)

    Fredrik

    SvaraRadera
  2. Tack för uppmuntran, TK:n! Hur går det för dig då?

    SvaraRadera
  3. Eeehhh... skrev ju att jag var mager - en gång i världen. Nu fick jag lite dåligt samvete för att jag tänker tröstäta minsann :)
    Hit kanske jag ska kika in oftare för att få lite motivation. LCHF skriver du... kanske något att fundera över!
    Japp, jag hoppas innterligt att vårt försäkringsbolag är tillmötesgående, får väl se på måndag!

    Ha det gott (och fasiken, nu har jag fått något att fundera på - så där ser ju INTE min mage och midja ut :) )

    SvaraRadera

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails