lördag 28 februari 2009

Janne Josefssons kallprat

Satt vid frukosten idag och hade radion på i bakgrunden. Lördagsmorgon är "Ring så spelar vi-time". Ja, jag veeeet... Men jag gillar att försöka klura ut frågorna, ordvrängare som jag är, så då är jag väl ursäktad? *s* I vilket fall som helst, jag var inte riktigt på alerten utan njöt av den goda omeletten istället. Så reagerade jag i alla fall på hur likt Janne Josefsson vikarien lät.
Hör du? sa jag till P. Men det är ju han, svarade han då, de har ju inhoppande kändisar ibland. Och visst, nu hajade även jag. Plötsligt lyssnade jag ordentligt. Vilken konstig känsla - att höra honom i ett helt annat sammanhang än vad man är van vid. Han var riktigt trevlig och lät helt naturlig i sin roll som kallpratare. Förundrans och överraskningarnas tid är inte förbi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails