fredag 20 februari 2009

Nytt gym


Så här blev det efter att gårdagens träning - förutom cardiopasset på morronen - bestått av att släpa på böcker och diverse skruvningar i konstiga ställningar. Nu har vi ett utrymme som vi kan utnyttja som vårt alldeles egna gym - härligt! Det känns lite konstigt med en "vägg" så pass mycket längre in men jag tror vi vänjer oss snabbt. Det är så himla skönt att slippa ha cykeln stående framme, för att inte tala om nytillskottet. Nu ska det bara fixas en ställning eller nåt till hantlarna så är jag helnöjd.

Invigningen skedde imorse då jag först körde intensiv uppvärmning 10 min på cykeln och sedan tog ut rygg- och benmuskler ordentligt. Avslutade med ett idiotryck triceps för att minimera risken för gäddhäng *s*.
Nu blir det snart Let's dance med smådöttrarna, de andra är inte hemma. Maken ligger i garaget och mekar med en BMW som vi tydligen ska köra Midnattssolsrallyt med. Detta bestämdes idag och nu vore det ju toppen om jag hade haft Micke Persbrandts mailadress så jag kunde börja med psykologisk krigsföring redan nu! *s*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails