måndag 26 januari 2009

Bondbröllop & Kinderägg


Ryggen har fått sitt nu, tillsammans med biceps, ben och en liten mag-genomgång :-). Blev faktiskt lite snopen när jag fick byta till tyngre hantlar direkt. Det kändes ingenting när jag körde hantelrodd, positiv överraskning, minsann. Upp till nästan dubbla vikten, helt OK!

Nu sitter man här lagom svettig och frestas av doften av scones med solrosfrön - mmm... En av döttrarna som frågade om hon fick baka. Niema problema! *slickar bort saliven ur mungipan*

Ännu en överraskning - jag har helt plötsligt fått i mig proteindrinken utan att jag har märkt det. Det gick med nöd och näppe första gångerna. Tre saker att glädja sig åt ikväll - rena Kinderägget ju ;-D.

Nu börjar snart bröllopet i TV4, det mellan Emma och Bonde-Magnus. Emma är ju härifrån trakta så man får väl bänka sig och se om man känner igen nån lokal förmåga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails