torsdag 15 januari 2009

Reflexion




Kväll och dags att summera dagen :-)
Idag är det endast en promenad på 45 min som kan kallas motion - om man inte kan räkna att tömma bagaget på bilen vid återvinningsstationen? - än så länge. Vädret var underbart, sol och blåååå himmel. Känns som att det var rätt länge sen jag såg det. Glömmer fort när man blir gammal! *s*
Blev klar med träningsupplägget i alla fall, alltid nåt! Återkommer om det. Nåja, kvällen är inte slut än och inte jag heller. Jag tänker köra bröst, triceps och mina älskade axlar om en stund. Ska klämma till med lite magövningar också, de är välbehövliga. Blir nog till att sätta i mig en panna Reflex för att kunna ta i ordentligt, passar på när jag är laddad!
Har f ö en härlig träningsvärk i mina biceps efter gårdagen. Det var länge se'n jag kände nåt där så det är bara att konstatera - jag har varit för mesig den senaste tiden. Och därmed också - jag tog i ordentligt igår! Gött!

2 kommentarer:

  1. Kämpa på! Inget är omöjligt:-)

    SvaraRadera
  2. Visst är det underbart när det bränner i kroppen? :) Jag känner hela överkroppen nu efter att ha kommit idång bra den här veckan... Tack för inspiration :)

    F

    SvaraRadera

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails