lördag 31 januari 2009

Dags att sparka igång igen!

Lördag fm och jag har laddat med grötfrukost och ägg. Bestämde mig redan igår att nu är det slutgnällt (för ett tag i alla fall...). Ska sluta vara ett PITA för min omgivning, de har inte gjort sig förtjänta av det. Inte nån annan än jag själv som kan ta tag i det så nu ska jag köra ett träningspass för att visa för mig själv att jag menar vad jag säger :-)
Ska testa mina nya träningskläder också, ännu ett uppiggande moment *s*
Se'n blir det till att försöka jobba ifatt med lite papper och kanske en promenad i det hemska, gråa vädret. Bäst att se till att ha fullt upp, det är lättare att stå emot lilla fröken Gnäll då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails