onsdag 14 januari 2009

Skulle ju bara...




...ta en lugn promenad för att få lite luft och komma utanför husets väggar... Tar den lilla rundan till sjön, behöver inte byta om, jag ska ju bara njuta av att fylla på syret, tänkte jag :-)


Johodå, nu sitter man här genomsvett, inte kan jag gå sakta, inte! Visserligen är väl rundan inte mer än ca 4 km, men man hinner bli rätt varm ändå.


Jaja, nu har jag all rätt i världen att lata mig resten av da'n eller hur? Satt som en smäck med en knäckemacka med ost när jag kom hem också! Ikväll blir det fisk och potatis med en massa grönsaker, potatisen är redan skalad så jag sitter här med gott samvete. Intressant, va? *s*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails