tisdag 27 januari 2009

Suuuuuuuuuuuurmorron

Usch och fy... Dagen började inte bra idag. Vaknade med ett öga som rann och värkte, fick bara upp det halvvägs. Tänkte att jag kanske hade nåt skräp i ögat och att det var självrensning på gång. Se'n kom jag på att det skulle kunna vara ögoninflammation, har ju haft ont i halsen till och från ett par da'r. Vet fortfarande inte, men nu har mina månadslinser åkt av och glasögonen på. Händer inte ofta att jag använder dem, har så svårt att vänja mig vid att ha främmande saker i ansiktet :-). Troligtvis så blir det snart aktuellt för ändringar på linserna också, armarna börjar bli för korta... Har ju trackat äldre i min närhet för såna symptom och nu tror jag minsann att de ser fram emot att ge igen! *Hmpf*

Inte nog med onda ögat, täckningen på mobilen är så nära noll man kan komma. Bor ju på landet och det var länge bara ett speciellt ställe i vårt stora hus som kunde tillhandahålla den varan. Ev ett till om man hängde ut genom fönstret. *s* Sedan ett par år tillbaka finns det en 3G-mast en liten bit bort och vi har turen att ha just den leverantören som äger den, tydligen. Det är inte Telia, kan jag säga. I vilket fall, nu när jag verkligen behöver vara nåbar, då är den borta. Är väl nåt arbete på gång, men hallååå? Det kan ni ju inte göra denna veckan, jag väntar viktiga samtal!!! Snacka om brist på hänsyn.

Idag är ingen bra dag så här långt. Måste hitta lite positivism nånstans. Några tips?

4 kommentarer:

  1. Hej!

    Trevlig blogg du har!!! Keep up the good work!

    /Daniel

    SvaraRadera
  2. Har du några speciella mål med din träning ? Tack för tipset.. jag är typ inte så hajj i köket =) Bra blogg och du verkar träna hårt =)

    SvaraRadera
  3. Daniel/ Tack ska du ha! Jag ska göra så gott jag kan, lovar!! :-)

    SvaraRadera
  4. Rebecca/ Jag strävar mot att träna så pass mycket och bra så att jag blir nöjd, vill väldigt gärna få till en riktig fitness-kropp så småningom. :-)

    SvaraRadera

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails