onsdag 14 januari 2009

Bilder, fakta o dyl

Jag tänker lägga upp lite "före-bilder" så snart jag har sett till att fota dem, om inte annat så för egen del så jag ser att det händer saker. För det SKA det ju göra eller hur?
Bilder kommer alltså, men under tiden kan jag rapportera lite annan status så här innan det brakar loss ordentligt :-).
Jag är 183 cm lång och väger i nuläget 73 kg. Innan jag började träna så låg min vikt på ca 70-71 så lite muskler har jag nog fått. Nu var de ju obefintliga innan, så...
Lite andra mått:
Överarm 30 (var 27 i spänt tillstånd innan, detta är avslappnat)
Lår 59
Vad 36
Stuss 104
Midja 79 (magen där den är som störst, dvs höften, 92)



Tills det kommer bilder på min nuvarande status skickar jag med en från ett ställe jag gärna åker tillbaka till, Costa Rica. Det är vulkanen i Arenal som syns på bilden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails