tisdag 8 januari 2013

Trängsel och väntan

Helt fel att gå och träna vid 17-tiden en måndag efter alla helger och nyårslöften, tror jag. Jag vill hålla ångan uppe och hoppa runt hela tiden. Inte stå och vänta på att få köra mina övningar. Vem vill förresten det?

Skrev en facebookstatus om att jag funderade på vad jag skulle hitta på fram tills jag fick åka till gymmet, såg framför mig att det skulle bli senare på kvällen, nämligen. Väl hemma kom vi överens om att åka ganska omgående. Fel beslut. Som sagt. Ikväll får det bli senare. Förhoppningsvis är det lite glesare då, om nu inte alla tänker samma sak :-)

Fördelen var att vi slapp laga mat, det skötte barnen om. Ugnsstekt falukorv väntade på oss när vi kom hem. Tackar vi för!



Ikväll ska det köras rygg, biceps, ben och mage, behöver andra ställen att ha träningsvärk på :-)

2 kommentarer:

  1. mums, det har jag skrivit på min meny också :)
    vad hade du drömt om mig?? haha :) hoppas jag var snäll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var du... tror jag :-) Så pass så jag kan berätta. Imorgon ;-)

      Radera

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails