torsdag 31 januari 2013

#Blogg 100 avstamp mot minst 365

Jag fick ju nån slags nytändning i slutet av året. Började skriva igen. Har ni märkt det? Hoppas det :-)

Under hela 2012 blev det 140 inlägg och året innan bara 32... Va? Jag som verkligen älskar att skriva hade helt plötsligt tappat orden. Eller lusten. Både och, kanske?

Nu när jag känner att jag är på G igen så är planeringen att det ska bli minst 365 st inlägg i år. Borde kunna få till nåt varje dag, tycker jag. Eller så blir det fler ibland. Eller mindre. Ja, ni fattar principen.

Därför blev det en liten extrapuff när jag - av en slump, fråga mig inte vilken - ramlade över Fredrik Wass och hans utmaning att skriva 100 inlägg på 100 dagar. #Blogg100 andra sommaren kallar han den.
Lånad från nätet, minsann

Det där är ju bara att fortsätta på den inslagna vägen kan man tycka då. Visst, så är det ju. Men nog är det så att det blir lite roligare när man kan få en anledning att kika runt på nya, förhoppningsvis spännande, bloggar? Jag tror säkert att jag kommer att hitta nåt guldkorn. Förhoppningsvis trillar det in nån ny här hos mig också ;-)

Såååå... nu är det "bara" inläggsämnen som ska poppa upp då...

Nå'n som har lust att hjälpa till att forma ämnen?
Släng in nåt i kommentarsfältet, vad som helst, så ska jag försöka spåna vidare på det!
Snääääällllla, lämna ett bidrag :-)


, , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails