torsdag 10 januari 2013

McFly eller rättare sagt Butter

Lånad smörfluga

Jag och mina rubriker... Undrar om nån mer än jag fattar? Denna kan ju vara lite klurig, kanske?

Jag har fjärilar i magen. Pga MC. Så finns det ju nån replik någonstans i någon film "Hello... McFly!?!... Tror jag ungefär.
Ja, sen är det bara att spinna vidare. Göra sin egen kokong, liksom. Eller konklusion är nog ett bättre ord.

Nu tror ni väl att jag fått en knäpp? Möjligt.

Jag har precis skickat iväg en förfrågan om ett syntest eftersom jag troligen (=absolut inte) kommer att ta mitt MC-kort innan den 13/3 och det är då mitt gamla körkortstillstånd (för BE-kortet + A går ut).

Så surfade jag vidare för att leta upp bästa stället att boka in sig för en intensivkursvecka. Och nu, nu har jag triljoner fjärilar i magen. Det är ju snart våååååår! Och dags. Hjäääääääääääääääääääääääälp!

Vill helst bara hoppa över några moment och köra ändå. Inte så bra, kanske?

Över till nåt annat, nåt jag känner mig säker på... Jag gick en runda på dryga timmen igår medan jag väntade på en av döttrarna som hade premiär för fotbollsträning. Ute, i regnet.
Ja, jag var också ute. Det regnade småspik men min vilodag resulterade i ca 7,5 km på 65 minuter. Ganska acceptabel fart för vila, tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails