lördag 26 januari 2013

Stockholmsinlägg

Jomenvisst, vi är på vift. Bönderna är i stan. Än så länge har vi klarat oss utan större mankemang :-)
Bussresan - lika lång som flygresan vi brukar göra till Rhodos - flöt på rätt bra. Mycket beroende på att det var gott om plats så vi kunde bre ut oss och sträcka ut benen. Det var väl inte den mest miljövänliga chauffören Swebus kunde uppbringa så det gick stundtals ryckigt. Hade problem att spela Wordfeud t o m ;-)

Mässan klarade vi av igår, träffade på några trevliga grabbar från i somras och lite rundvandrande blev det också. Vi hade tänkt åka dit en sväng idag också. Gjorde vi iofs också men vi vände utanför ingången...


Här skulle bilden vara men hur i hela friden får jag in den med surfplattan???? Dubbelklickar jag så zoomar det in och markera, hur gör man det??? Tips tas tacksamt emot.


Det blev lite stadsvandrande istället och planka till lunch. Inte dumt det heller. Hotellet kan jag varmt rekommendera, förresten. Fräscht och trevlig personal. Och maten! Smarrigt. Frukosten var mmmmmmmmm... Radisson Blu Waterfront, testa det.

Men allvarligt, kö när man kör bil, det vet jag ju. Men kö till Systembolaget? Trodde inte det var sant *s*

1 kommentar:

  1. via surfplattan, ja, lite knepigt men nere i högra hörnet finns en "ikon" som en kamera, tryck på den o välj varifrån du tar bilden .. om du har ipad som jag . har wordpress som app på plattan - smidigt. annars.. har köpt en söndagsbilag och inser att det är både lätt och svårt att komma igång med lchf o träning. finns liksom inga mellanting. ska ta mig i kragen , lite svårare o dyrare med träning på gymn när man jobbar som jag. men .. bättre än inte.

    SvaraRadera

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails