söndag 6 januari 2013

Helylle eller läckerbitar?

Nu när jag har satt upp mina mål för året så tänkte jag att jag skulle vara lite analog när jag noterar vad jag håller på med. Istället för att ha allt i datorn eller mobilen (eller överallt...) så tycker jag att det kan vara lite smart att lätt och smidigt rycka en penna och kladda ned dag för dag. I förbifarten liksom. På en vanlig hederlig almanacka. Då måste den ju i och för sig hänga nånstans där man går förbi eller hur?

Då kom nästa fråga; Vad vill jag använda av de som står till buds (förutom de lokala handlarnas)? Är det en Carl Larsson-idyll? Vackert målat, visst. Eller är det almanackan från Body? Ja, vad tycker ni? Vad hade ni valt?

Svårt val... Hmmmm...

Eftersom jag nu är en så fin och förstående mamma och fru så tar jag hänsyn till resten av familjen. Av olika orsaker, men ändå. Den kvinnliga delen tycker nog att mamma är lite smått pinsam om jag hänger Bodyvarianten någonstans i de gemensamma utrymmena. Den manliga delen... ja, vad tycker han? Tror inte han bryr sig så mycket. Speciellt inte som han jobbar på att hamna där själv. Inte på väggen då :-)

Jag kör den högra och håller mig till att ha den i sovrummet. Vad tror ni om det?

4 kommentarer:

  1. Den från Body fick 17-åringe sonen som själv började gyma i somras och nått fina framgåångar. Han träningsbloggar också: http://beatyourself.myshowroom.se/
    Liksom sin mor ;-) http://lyckligagatans.blogg.se/
    I dag körde jag rygg/axlar/mage!
    /Birgitta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska jag kolla, Birgitta. Heja oss! :-)

      Radera
  2. Vet inte om min man hade tyckt det var roligt om jag hängde upp halvnakna karlar i sovrummet... ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, jag låter nog bli att hänga upp den, får ha den lite på lut bland böcker o dyl ;-)

      Radera

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails