onsdag 18 januari 2012

Vad ger ofrivillig vila

Här uppe skulle jag kunna sätta ett frågetecken och kanske få er att fundera lite men det gör jag inte. Sätter inte ens punkt :-)

Varför? För att det är just min vad som gör att den ofrivilliga vilan inträder idag. Hade tänkt att ta ett pass med bara benövningar idag men det sket sig. På jobbet kunde jag knappt gå ett tag, började undra om jag hade fått en blodpropp eller förkortat nåt i vaden. Gjorde så himmelens ont! Men men, det är nog bara träningsvärk efter mina vadövningar i måndags, efter en stund spred det sig till vänsterbenet också, nämligen. Träningsvärk har jag i vanliga fall inget emot att träna bort men det går inte idag. Det gör fortfarande ont när jag går.

Får väl ladda inför morgondagen istället...
Och nu hade jag inte mer "intressant" att berätta så byebye :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails