måndag 2 januari 2012

Träningsdag 1 av 30

Efter att ha firat nyår i Höganäs med glada gänget så är det vardag igen.

Som alla nog hade väntat sig (jag hade  t o m kallt räknat med det) så blev det inte start igår. Trött och inte på hemmaplan, då är det inte optimalt. Idag så var det dags.

Nu har jag kört en timme med 9 olika övningar och ett par kardiopass. Redan när jag körde cykeln andra gången så kände jag hur mycket lättare det var när man var varm och redan var igång. Inte alls så trögt som det första. Känns som en helt OK början!

Trögt har det varit på jobbet idag, det var liksom ingenting som lockade. Kändes som jag hade haft en lång semester och hade hunnit glömma hälften av vad jag skulle göra...

Imorgon så är det nog gamla vanliga trallen igen. Fullt ös. Då får det också bli premiär för lunchpromenad, minsann. Undrar hur lång tid det tar tills de nya rutinerna sätter sig? Det är ju inte som vanligt när ungarna har lov, heller, även om man kunde tro att de var i skolan idag när vi kom hem på frukosten. Inte ett ljud och alldeles mörkt. Sömntutor! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails