torsdag 5 januari 2012

Fourth of the utmaning

Fjärde da'n är överstånden. Trots att det satt långt inne idag så blev det en timmes svettande till slut. Nöjd med det, minsann. Att jag inte fullföljde tanken om att ta en extra runda imorgon istället. Bravo till mig själv där!

Får se om det känns lika lockande med morgonpromenad imorgon som det gör nu. Planeringsstadiet kan ju kännas bra, får gå och lägga fram kläderna så har jag inte det som ursäkt att låta bli. "Inte väcka nån annan..."

Hur är det hos er, har ungarna fått för sig att vända ordentligt på dygnet nu? Här kan det vara tyst långt fram på förmiddan och det är jag inte van vid. Våra har nästan alltid varit av den morgonpigga sorten så lite underligt är det allt. Tror det får bli tvångsnattning snart så de pallar upp tidigt nästa vecka. Inatt ska det tydligen tittas på nån hockeymatch. Klockan 2... Jaja.

Nu ska jag äta - igen - och så blir det att mysa ihop sig lite i soffan innan klubban slår till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails