lördag 14 januari 2012

Upphittat: 2 st triceps, återfås mot beskrivning

Idag hittade jag något som varit borta lääääänge... Jag skulle nog inte kunna återfå dem mot beskrivning eftersom jag knappt minns hur de såg ut då. Tur att jag hittade dem på egen hand mao.

Rätt vad det var så fick jag för mig att jag skulle köra dips, det brukar jag aldrig göra. Helt enkelt eftersom jag är så kass på det, orkar liksom inte som jag vill. Men det gjorde jag idag och plötsligt - som i en uppenbarelse - såg (för att inte snacka om kände) jag dem igen. Å inte lämnar jag ifrån mig dem inte, inte mot någon slags beskrivning, skojar bara! Jag kör istället en egen variant av egenmäktigt förfarande och behåller det jag bränt.

Idag är det dessutom underbart väder så jag avslutade träningen med en skogsrunda. Kallt men skönt!

Nu blir det lite småstädning och uppsättande av *sänggavel (om jag får hållhjälp...) I eftermiddag ska jag åka och hämta en lite förtida födelsedagspresent till mig själv. Något som i enlighet med mitt nyfunna intresse ska (i mitt tycke) förgylla hemmet. Viss(a) av döttrarna tycker jag är ännu hopplösare än vanligt och håller inte med :-)

*Först råkade jag skriva sängavel och det är ju en helt annan sak... 


,

1 kommentar:

  1. Sängavel låter trevligt :D.
    Låter trevligt med återfunna triceps också. Undrar var jag har gjort av mina... måste leta.

    Ha det bra!

    SvaraRadera

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails