lördag 31 december 2011

Då nollar jag idag då

Väcktes med en liten smekning på näsan. Eller smekning och smekning... det var väl mer i form av en uppfordrande tassputtning. Kikade på klockan och visst, den var ju redan halv sju... Funkar med en ensamstund på morgonen, inga problem. Upp då.
Jag klarade uppstigningen relativt bra, trodde jag skulle ha mer ont i kroppen efter passet igår men det kommer väl. Nu har jag slösurfat en stund, spelat lite Wordfeud och bara njutit av tystnaden.
Nu får det bli ett rasslande, puffande kaffebryggande. Förmiddan blir i packningens tecken. Kolla så de hemmavarande har allt de behöver innan vi drar. Småpill med andra ord.

Idag lämnar jag tränandet därhän (tror jag, har inte riktigt bestämt mig än...) och ser fram emot att sätta igång på riktigt imorgon (eller måndag beroende på hur sen hemkomst det blir). 30 dagars slit. Ska bli riktigt spännande att se vad jag klarar av under press :-)

Startvikt 71 kg Midjemått 81 cm och vilopuls 63
Tänker inte visa några bilder under tiden, det får bli när tävlingen är avgjord. Jag är ganska bombis på att min vikt inte kommer att gå nedåt så väldigt mycket, kanske snarare öka lite. Vet att jag har rätt lätt att lägga på mig muskler (om jag vill) och de väger ju mer än fettet som försvinner.
Lite spännande ska det faktiskt bli...


Till er alla önskar jag ett härligt, mysigt, gott 2012!





,



2 kommentarer:

  1. Härligt med nollställning :)

    Gott nytt år och lycka till med din stora utmaning.

    SvaraRadera

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails