måndag 26 december 2011

Dag -5




















Så här snygg är man efter en timme med kraftfullt gångande i en typisk småländsk skog och med duggregnet hängande över sig hela tiden. Svettig, trött men nöjd. Tog samma runda som igår fast motsatt håll.
Detta innebär betydligt fler sega uppförsbackar och ett tag skrek mina träningsvärksvärkande lårmuskler "Stoooooooopp!" Inte fanken lyssnade jag på det. Inte när jag väl bestämt mig. Åååånej.

Det tog några minuter längre än vad det brukar när kondisen är bättre men det var inte så illa som jag hade trott. I eftermiddag har jag gjort nåt som jag sa senast i affären idag att jag inte skulle. Spelat X-box 360 Kinect... Försök att dansa efter den som visar där. Ojojoj, där fick sig pulsen en höjning igen. 1,5 timme har det alltså blivit idag. Helt OK :-)

Nåt som genast visar att rörelsen har varit större än vanligt är att jag är hungrig. Oftare. Mer. Hmmm. Gäller att anpassa snarast.

,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails