tisdag 10 mars 2009

Taggar och morötter

Den här bloggen har nu funnits i snart 2 månader och den gör precis det som jag var ute efter när jag började skriva! Det här är något att hänga upp sin träning på, en ytterligare anledning att göra de där övningarna jag hade tänkt mig. Ni vet, de där som känns så lockande på morgonen när man tänker framåt och som kan kännas precis lika motiga när kvällen väl kommer...

Just nu skrev jag in morronens cykelrunda och kom på att jag känner mig så himla nöjd när jag knackar ned de där få tecknen. Beviset (för mig själv) att jag faktiskt utför det jag tänkt mig. Så, jag kom underfund med att det var helt rätt att göra detta. Säkert inte nån speciellt intressant information för nån annan, men vadå? Hjälper det mig så är det OK. Gillar att ha det nedskrivet så jag kan gå tillbaka och jämföra vad jag gjort/inte gjort.

Just nu sitter jag här och känner mig taggad inför kvällens styrkepass. Laddar med energigivande dryck i form av Reflex och varvar samtidigt ner efter arbetsdagen.

Maten idag blev
1. turkisk youghurt med hallon o linfrön
2. 2 stekta ägg med pepparsalami
3. Karrékotlett med zucchinigratäng och broccoli
4. lite turkisk youghurt med lite hallon :-)
5. "storbiff" med broccoli och brysselkål, ljuvlig gräddsås till det...

Jag känner att min kropp är inne i nån slags anpassningsfas eller så, det blir inte riktigt detsamma med maten som när dagen låg öppen och oindelad *s*. Är vrålhungrig när jag slutar så därför fick jag ta till ett litet mellanmål i eftermiddags. Var länge se'n det kändes så, hoppas det går över snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails