onsdag 4 mars 2009

Nerverna kittlar

Ojojoj, nu börjar det minsann kännas att det är nyheter på gång i livet! Idag är sista dagen innan start... Allvaret kryper närmare :-).

Jag var uppe ännu tidigare idag och tillbringade de första 5 minuterna på cykeln halvsovande kändes det som. Jag är av den där sorten som brukar vakna innan klockan (OK, telefonen numera...) sätter igång och det gjorde jag idag. Vaknade 4.45 och steg upp 10 minuter senare. Kände mig relativt pigg men det gick över när jag äntrade sadeln... Benen var tunga idag men tiden rullade på rätt bra i alla fall. Bestämde mig för att köra tills 220 kcal var avklarade, det tog 36 min. Ligger på 80-85 rpm för att jag tror det bränner bäst då, kanske har fel? Pulsmätaren vill inte funka på mig så den siffran är okänd. Känner att hjärtat slår så jag nöjer mig med det så länge *s*.
Skippade styrketräningen igår pga huvudvärk och allmän trötthet så det får bli ikväll istället. Då är det ben och rygg som står på programmet, ev nån övning för maggen också.

Nu är det dags att greja lite att stoppa i just denna, börjar bli smått hungrig. Ägg och bacon? Ja tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails