onsdag 8 september 2010

Vet ni vaaaad?

Denna veckan har jag fått äran att sitta hos Monstermalla, hålla henne sällskap lite sisådärvidsidanom. Jag är nämligen Blog of the week hos henne. *Sträcker på mig* så jag blir nästan 2 meter lång (för det är jag ju inte redan).
Precis som Malla så har jag lite svårt att komma ihåg hur länge sen det var vi råkade på varandra, men jag vet att det var ett tag sen för när jag lite försynt undrade om man fick synas där i kanten så hade hon kö ända tills i september. Det var jättelänge dit då. Det är det inte nu.

Hoppas nu att det dyker upp några fler roliga typer här hos mig. Äsch, man behöver inte vara så himlans rolig, heller. Man kan vara precis på vilket humör man vill, välj det som passar bäst.

Visst är det konstigt - eller egentligen inte - hur man hittar personerna man gillar hos andra man gillar och som kanske gillar en lite tillbaka fast man egentligen inte alls skulle hamna precis där man nu hamnade för man råkade klicka hos nån man gillar och så bara "poff!" har man fler man vill läsa hos.

Tänk om man kunde få alla blogginlägg upplästa i lurarna på jobbet istället för att lyssna på skvalmusik. Det skulle spara tid och man skulle inte missa nåt viktigt. Och tänk vilka goa skratt man skulle få.
Risken är att man skulle bli än mer betraktad som lite eljest. Fånigt flin för sig själv brukar medföra såna biverkningar.

Läs även andra bloggares åsikter om ,

4 kommentarer:

  1. Vilken bra idé Bitte! Få någon som läser blogginlägg för en hela dagarna. Arbetsdagen skulle gå lätt som en plätt och i rasande fart :D
    Pöss på dig.

    SvaraRadera
  2. Det skulle jag behöva just nu, frågan är bara hur bokslutsarbetet skulle reagera på det...

    SvaraRadera
  3. Ja tänk vad kul man skulle ha på jobbet då;))
    Kram på dig

    SvaraRadera

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails