torsdag 2 september 2010

Säg det med toner

Fattar ni hur svårt det är att jobba när man inte kan skriva ut nånting? Inga fraktsedlar, följesedlar och framförallt - inga fakturor! Fast jag kan ju inte gärna fakturera när inte grejerna kan skickas iväg för att det inte finns papper på dem...
Och utan kvitto skickas inget alls, transportbolag kan jag skriva inlägg om en annan dag. Notera det.

Fattar inte vem som har hand om kontoret på detta stället, hur kan man missa att beställa toner när man tar den sista? Va? För helsike. Kan ju tro att tanten är senil bleen.

Trodde att internet var det som handikappade arbetet mest (bristen på det, alltså, inte FB:ande och annat) men det är banne mig toner!
Jag kan inte säga ett ruttet lingon med toner, är alldeles tondöv för tillfället. Tur att Excel finns att fylla på. Anläggningsregister, here I come!

1 kommentar:

  1. Helt ställd blir man så därför beställde jag toner och trumma i går...
    Det där med anläggningsregistret lät inte så kul...;D
    Kram

    SvaraRadera

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails