måndag 4 mars 2013

Tristare än tristast

Ja, jag känner själv hur tråkiga inlägg jag gör för tillfället. Längtar efter att skriva nåt skarpt och rappt. Nå´t som får folk att dra på munnen och tänka; "Shit, idag var hon kul, minsann!"
Det lär väl dröja...

När man gör vad man kan för att upprätthålla varda'n så blir det så. Trist men sant. Inga lysande ämnen, precis. Tugg, tugg, tugg. Blablabla. Om ingenting.

Jag får börja vara mer uppmärksam när jag åker buss/tåg, kanske. Spana in de olika människorna som sitter där i sin egen lilla värld. Fast bland andra. I sina egna världar. Konstigt att det kan vara så tyst med 40-50 människor på samma, begränsade yta och plats.

Om jag släpper mitt Wordfeudande så kanske jag kan hitta på en egen liten vardagssåpa med statister av olika bussåkarsorter. Vad tror ni om det? Lite fantasi har väl ingen dött av :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna ett bevis på att du varit här? Vad kul, kommentarer är väldigt, väldigt välkomna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails